Lydis support, service & garantie
Het support team van Lydis is vijf dagen per week beschikbaar voor al uw technische vragen en helpt u graag bij het oplossen van problemen. Wij zetten een extra stap voor onze klanten en ondersteunen bij het uitvoeren van metingen en configuraties. Ook helpen wij bij het onderzoeken van storingen zowel op afstand als op locatie. Samen zoeken wij naar een antwoord of passende oplossing voor uw vraag. Neem gerust contact met ons op en we helpen u graag verder.
Het support team is telefonisch beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur via het telefoonnummer: +31 (0) 36 20 20 125. Buiten kantoortijden is Lydis 24 uur per dag bereikbaar via ticket@lydis.com
In onderstaande link vindt u ons supportprogramma met alle support die wij kunnen bieden en de garantievoorwaarden en de kosten van technisch support
PC en Smartphone
Heeft u een sessiecode ontvangen van een supportmedewerker? Deze code geeft het support team de mogelijkheid om tijdelijk uw PC-scherm op afstand over te nemen en problemen op te lossen. Vul uw sessiecode hieronder in en klik op ‘verbinden’.
Download de app
Daarnaast is het ook mogelijk uw smartphone, Android of iOs, op afstand over te nemen. Open de app of download onze app hieronder. Na het installeren van de app ontvangt u van onze supportmedewerker een sessie code. U kunt de code invoeren in de app om de verbinding tot stand te brengen.