Full Service Distributeur AV, Telecom & Security
Ruim 30 jaar ervaring

Retourneren producten aanmelden

tools

Situatie A:
Technisch defect ter reparatie aanmelden


  1. Om een product / producten terug te sturen ter reparatie, vraag je eerst een RMA-nummer aan. Mail hiervoor naar ticket@lydis.com (of bel naar +31 36 20 20 125)
  2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen.
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
delivery-status

Situatie B:
Retouren - geen technisch defect

  1. Om een product / producten terug te sturen, waarbij het niet gaat om een technisch defect, vraag je eerst een RMA-nummer aan. Mail naar info@lydis.com (of bel naar ons algemene nummer +31 36 20 20 120).
  2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen. 
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
  • RMA-formulier

    Voordat je dit formulier in kan vullen: Vraag eerst een RMA-nummer aan (zie hierboven). 

  • agnes23

    Vragen? Bel of mail Lydis.

    Wij staan altijd voor je klaar!