Full Service Distributeur AV, Telecom & Security
Ruim 30 jaar ervaring

Lydis support, service & garantie

Het support team van Lydis is vijf dagen per week beschikbaar voor al uw technische vragen en helpt u graag bij het oplossen van problemen. Wij zetten een extra stap voor onze klanten en ondersteunen bij het uitvoeren van metingen en configuraties. Ook helpen wij bij het onderzoeken van storingen zowel op afstand als op locatie. Samen zoeken wij naar een antwoord of passende oplossing voor uw vraag. Neem gerust contact met ons op en we helpen u graag verder.


Het support team is telefonisch beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur via het telefoonnummer: +31 (0) 36 20 20 125. Buiten kantoortijden is Lydis 24 uur per dag bereikbaar via ticket@lydis.com


In onderstaande link vindt u ons supportprogramma met alle support die wij kunnen bieden en de garantievoorwaarden en de kosten van technisch support

support-content-413x490
support-mobielb-413x530


PC en Smartphone

Heeft u een sessiecode ontvangen van een supportmedewerker? Deze code geeft het support team de mogelijkheid om tijdelijk uw PC-scherm op afstand over te nemen en problemen op te lossen. Vul uw sessiecode hieronder in en klik op ‘verbinden’.



 

Download de app

Daarnaast is het ook mogelijk uw smartphone, Android of iOs, op afstand over te nemen. Open de app of download onze app hieronder. Na het installeren van de app ontvangt u van onze supportmedewerker een sessie code. U kunt de code invoeren in de app om de verbinding tot stand te brengen.


  • agnes23

    Vragen? Bel of mail Lydis
    Wij staan voor jou klaar!

  • placeholder

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.